مدیتیشن عرفانی

مدیتیشن عرفانی

مدیتیشن روزانه
مدیتیشن عرفانی

مدیتیشن عرفانی

مدیتیشن روزانه

مدیتیشن با اسماء حسنی

در اشفته بازاردنیای امروز چیزی که شاید بیشتر از همه انسانها رو ازار میده استرس و اضطرابهایی هست که شاید خیلی هامون گرفتارشیم و علت و منشا ش رو هم نمیدونیم هزار و یک راه حل جور واجور برای از بین بردن استرس پیشنهاد میشه از رفتن به کلاس یوگا و مدیتیشن گرفته تا رفتن به ماهیگیری و نگهداری ماهی در اکواریوم منزل واستفاده از قرص شیمیایی و چای گیاهی و غیره و ذالک ولی خیلی ها نه وقتش رو دارن نه حوصله اش رو و نه بودجه اش رو پس حالا چاره کار چیه ؟

پیشنهادی که من اینجا براتون دارم موثرترین و کم خرج ترین روشه که کم کم در تمام دنیا در حال گسترشه و اون هم مدیتیشن با اسما حسنی(اسامی خداوند) هست اگه امسال تو مراسم احیا شرکت کرده باشید احتمالا دعای جوشن کبیر رو خوندید و ارامش خاص اون دعا رو تجربه کردید ولی برای مدیتیشن چکار باید کرد؟


برای رسیدن به ارامش روانی و رهایی از اضطراب اول ریشه یابی کنید ببینید منشا اضطراب شما چیه به درونتون مراجعه کنید تا جواب رو بیابید حالا فرض کنیم از تنهایی ترس دارید در این صورت هر وقت احساس استرس بهتون دست داد در همون حال ذکر" یا انیس "رو بگید در قید شمارش تعدادش نباشید فقط تا زمانیکه دلتون اروم بگیره این ذکر رو تکرار کنید ممکنه با ده بار ذکر ارامش پیدا کنید و ممکن هم هست ده ساعت طول بکشه تا زمانی این کار رو ادامه بدید که نام خدا ملکه وجودتون بشه و به ارامش روانی رضایتبخشی دست پیدا کنید.

اگه از ابتلا به یه بیماری یا قرار گرفتن تو یه موقعیت خاص ترس دارید ذکر" یا مانع "رو تا رسیدن به ارامش روانی بگید.

اگه دل نرم و ظاهر خشنی دارید و از این وضع ناراحت و افسرده اید همیشه زیر لب ذکر "یا لطیف "بگید.

اگه ظاهر ملایمی دارید ولی شغلی دارید که باید همه ازتون حساب ببرن ذکر" یا جبار" رو بگید تا این صفت خداوند در روح شما هم تجلی کنه .

خداوند 1001 اسم داره و با مطالعه جوشن کبیر میتونید ذکر مورد نظرتون رو که به شما ارامش بده پیدا کنید.من خودم این نوع مدیتیشن رو امتحان کردم تاثیرش خیلی بیشتر از کلاس یوگاست حتما امتحان کنید به امتحانش میارزه. 

منبع:http://hiddenmiracel.persianblog.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد