مدیتیشن عرفانی

مدیتیشن عرفانی

مدیتیشن روزانه
مدیتیشن عرفانی

مدیتیشن عرفانی

مدیتیشن روزانه

مدیتیشن نور طلایی

این مدیتیشن برای انتقال انرژی های جمع شده در مراکز جنسی بدن  به مراکز بالاتر معرفی شده است. در این مدیتیشتن از تصویر سازی برای تجربه واقعیت استفاده شده است. برای نتیجه گیری بهتر این مدیتیشن را دوبار در روز ، صبح زود و شب زمان رفت به رختخواب انجام دهید. در این دو زمان آگاهی درونی شما در حال انتقال به مراتب بالاتر (لایه های ظریف تر ) می باشد. به همین علت نفوذ با این لایه ها آسان تر می باشد. بخش اول این مدیتیشن را باید صبح زود انجام دهید.مرحل اول:. درون تخت خود بخوابید و زمانی که شروع به کشیدن نفس به درون خود (دم) نمودید، نور عظیمی را تصور نمایید که از سر شما وارد شده و به داخل بدن می رود مانند خورشید در حال طلوع آرام آرام به سر شما نزدیک شده و داخل آن می گردد. تصور کنید که سر شما محفظه ای تو خالی است و این نور طلایی تمام بخش های آن را پر نموده است . این نور همچنان که دائما در حال ورود به سر شما می باشد، از سر به بخش های دیگر وارد شده و همه جای بدنتان را پر از نور طلایی می نماید تصور نمایید که این نور تا انگشتان پای شنا نیز پیش رفته و از آنجا خارج می شود .این نور با حرکت خود از سر به سمت پا تمام بدن شما را پاک نموده و قدرت خلاقیت شما را افزایش می دهد. این انرژی انرژی مذکر می باشد.
مرحله دوم: تصور نمایید که یک رودخانه تاریک و سیاه بسیار آرام با بازدم وارد کف پای شما شده و در بدن حرکت کرده و به سر می رسد. و از آن خارج می شود. این انرژی ، انرژی مونث است و برای شما آرامش و پذیرا بودن را به همراه می آورد.
این مدیتیشن را بسیار آرام انجام داده، تنفس ها را عمیق انجام دهید، هرچه تنفس ها آرام تر باشد قدرت تصور شما عمیقتر است. فراموش نکنید که با دم خورشید را وارد بدن خود نموده و با بازدم رود تاریک را . مدت این مدیتیشن حدودا 20 دقیقه بوده و مراقب باشید که هنگام انجام آن به خواب نروید.
برای انجام مدیتیشن هنگام شب داخل تخت خوابیده، و برای چند دقیقه ریلکس باشید زمانی که حس کردید بین مرز خواب و بیداری هستید این فرایند مدیتیشن را دوباره انجام دهید. این بهترین موقع برای انجام این مدیتیشن می باشد چون اثرات آن در ضمیر ناخود آگاه شما باقی مانده و پس از خواب نیز به کار خود ادامه می دهد.
موفق باشید. 

منبع: http://meditation1.blogfa.com/post-1.aspx
نظرات 1 + ارسال نظر
ehsan شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 ب.ظ http://roozbarooz.blogsky.com/

سلام.


باورکن لذت بردیم

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد